Aangepaste openingstijden

Tijdens de schoolvakanties hebben een aantal vestigingen aangepaste openingstijden en zijn er een aantal miniservicepunten gesloten.
Kijk op deze pagina voor alle informatie.

Veel kinderen bij Boeken en Babbels Muziek op schoot

Gepubliceerd op: 24 mei 2024 11:00

De Boeken en Babbels bijeenkomst van vorige week bij de bibliotheek in Vaassen was weer een groot succes. Op het onderwerp Muziek op Schoot kwamen maar liefst 20 kinderen met hun ouders/grootouders af.

Vanwege de grote opkomst werd de groep gesplitst. De peuters maakten muziek met Lydia Olsthoorn en werden voorgelezen door Marieke Kanis. Bij Muziek op schoot werden veel liedjes gezongen, maakten de peuters zelf muziek en werden bijen op de goede kleur bloem gelegd. Bij het voorlezen ging het om het boekje ‘Plons’.

Boeken en Babbels is een maandelijks voorlees-speel-muziek uurtje voor (groot)ouders en hun (klein)kinderen van 0 – 4 jaar, georganiseerd door de Bibliotheek Noord-Veluwe en Koppel-Swoe. Kom samen met je (klein)kind lekker luisteren naar verhalen, zingen en spelen!

Vrijdag 14 juni is de volgende Boeken en Babbels bijeenkomst bij de bibliotheek in Vaassen, het onderwerp is dan Gezonde tussendoortjes.