Prijswinnaars bibliotheek ‘t Harde

Gepubliceerd op: 29 september 2023 09:41

Bij de bibliotheek in ’t Harde zijn de prijzen uitgereikt voor de activiteiten van de bibliotheek rondom de opening van het centrumplein in ’t Harde. Op 1 september stond er een kraam voor de bibliotheek waar kinderen een kleurplaat konden ophalen en voor volwassen was er een prijsvraag om te raden hoeveel bladzijden er in een glazen pot zaten.

De 5 jarige Floor van den Brink maakte de mooiste kleurplaat en kwam samen met haar moeder haar prijs ophalen. Floor won een heel groot boek: Grote kunst voor kleine kenners: museumschatten. De jury was onder de indruk van het vele werk dat Floor heeft besteed aan de kleurplaat.

Mevrouw Westman was de winnaar van het raden van het aantal bladzijden in de glazen pot. Zij dacht dat er in de glazen pot 333 bladzijden zaten en er zaten er 334 in! Wat ontzettend knap dat ze zo dicht bij het juiste aantal zat. Mevrouw Westman was erg blij met de cadeaubon die ze in de bibliotheek overhandigd kreeg.