Poppendokter bij Boeken en Babbels een groot succes

Gepubliceerd op: 14 oktober 2024 10:22

Het bezoek van de poppen- en knuffeldokter bij Boeken en Babbels bij de bibliotheek in Vaassen was een groot succes.

Jeugdverpleegkundige Bernadette Bernies van Consultatiebureau Vaassen weet precies wat ze moet doen als poppen- en knuffeldokter. Alle knuffels werden gewogen en opgemeten. En sommige knuffels kregen een pleister of zelfs een prikje. De aanwezige peuters vonden het reuze interessant!

Er werd ook nog voorgelezen over Nijntje die naar het ziekenhuis moet.

Boeken en Babbels is een maandelijks voorlees-speel-muziek uurtje voor (groot)ouders en hun (klein)kinderen van 0 – 4 jaar, georganiseerd door de Bibliotheek Noord-Veluwe en Koppel-Swoe. Kom samen met je (klein)kind lekker luisteren naar verhalen, zingen en spelen! Aanmelden is nodig, er is plaats voor maximaal 15 peuters.

Vrijdag 29 november is de volgende Boeken en Babbels bijeenkomst bij de bibliotheek in Vaassen. Dan is het thema ‘Muziek op schoot’, met Lidia Olshoorn.